Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Schade of manco melden

ls er een probleem opgemerkt bij de levering van een product, stuur dan onmiddellijk een e-mail naar info@drythat.nl met een correcte beschrijving van de beschadiging en met enkele duidelijke foto’s van het beschadigde product. Hou er rekening mee dat het normaal gezien de verantwoordelijkheid is van de klant om pakketten bij ontvangst te openen. Als je enige schade of een manco opmerkt, is het belangrijk dat je het pakket aan ons retourneert en dat je expliciet de schade vermeldt. Als er geen schadeclaim wordt ingediend binnen de 2 dagen na ontvangst, zal DryThat niet verantwoordelijk zijn voor enige schade of ontbrekende goederen.

Een bestelling terugsturen/retourneren

We gaan natuurlijk voor 100% tevreden klanten mocht je onverhoopt niet tevreden zijn of anderszins spijt hebben van jouw aankoop, dan mag je tot 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, deze retour sturen. Verder heb je ook in het kader van de Wet Kopen op Afstand, na het doen van aankopen bij Drythat.nl recht op een bedenkperiode van 14 dagen na aflevering van het product of producten. Zonder opgaaf van reden mag je jouw bestelling annuleren (of herroepen) bij ons. Je hebt na jouw annulering 14 dagen de tijd, om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief de verzendkosten gecrediteerd. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht of retourneren, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en onaangebroken verpakking aan ons teruggestuurd moeten worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour, terugstorten. Het product dient dan wel goede orde ontvangen te zijn bij ons. Om gebruik te maken van dit recht op retour kun je contact met ons opnemen via info@drythat.nl , via onze contactpagina of retourformulier.